Son Dakika Haberler

Ali İzmirli

Ali İzmirli

​Konya’da Bilet(ix) sorunu

16 Friday 2013

Türkiye’nin ekonomiden bile önemli gündemi, hatta sporun bile içinde görmeyip ayrı bir yere koyduğumuz futbol maçları bu hafta başlıyor. Konya için Konyaspor’un da Süper Lige yükselmesiyle futbol artık daha anlamlı hale geldi. Birde çekilen fikstüre göre ilk hafta Fenerbahçe’nin Konya’ya gelecek olması haliyle şehirde heyecanı arttırdı.

Fakat sorun bu noktada başlıyor. Konyalı hemşerilerimiz böyle güzel bir eğlence aracının heyecanını yaşayamadan büyük bir sıkıntı içine düştüler. Bunun sebebi de bilet almakta yaşadıkları sorunlar.

Aracı bilet firmasının Konya’da iki tane satış noktası bulunmakta.

Birisi zafer meydanı birisi ise Kule Site’de. Zafer meydanındaki satış noktasında insanların sıraya girmesi için müsait alan bulunurken Kule Site’deki şubede ise yeterli alan hem mevcut değil hem de Alışveriş için gelen insanlar topluluğun içinden geçerken zorlanıyorlar. Birde geçenler Aile olunca daha büyük sorun yaşıyorlar.

Şimdi gelelim asıl soruya.

Bu kadar büyük bir organizasyonun biletleri 2 şubedeki toplam 2 bilgisayarla mı kesilmesi gerekiyor. Konya stadyumunun 22.500 kişilik bir oturma kapasitesi varken toplam iki bilgisayarla bu kadar sayıdaki bilet nasıl satılır?

Bir bilet için Cuma günü sabahına kadar ortalama bekleme süresi 2,5 saat. Buna internetten biletini alan taraftarlar da dâhil. Bu arada internetten bilet almakta sandığınız kadar kolay değil. Benim de şahit olduğum olay iki bilet için yaklaşık 2 saat internette uğraşan taraftarlar mevcut. Bakıldığı zaman internetten bilet almak kolay değil hatta daha zor. Çünkü 2 saat internetten uğraşıyorsunuz üstüne o bileti almak için 2 saatte satış noktasında bekliyorsunuz. Haliyle insanda futbol zevki ve heyecanı kalmıyor.

Bir başka dikkat çekici nokta ise futbola bayanların ilgisini çekmek için türlü kampanyalar yapılırken, Konya’daki maça gitmek isteyen bayanların ise önü kesiliyor. Çünkü bilet sırasında sıcağın altında beklemek ve zaman zaman sırada çıkan sorunlar sebebiyle bayanların bilet alıp maça gitmeleri oldukça zor.

Sıradaki kişilerle yaptığım konuşmalarda hemen hemen herkes aynı soruları soruyor.

Teknolojinin bu kadar geliştiği bir ortamda toplamda iki bilgisayar yerine daha fazla satış noktasıyla Konya'ya hizmet edilemez mi?

İnsanların işlerini bırakıp sıcağın altında sırada beklemelerinin önüne geçilemez mi?

Bilet satışı için taraftar derneklerinden yardım alınamaz mı?

Bu sorular şimdilik havada kalırken her iki satış noktasında da uzun kuyruklar devam ediyor.

Taraftar dernekleri demişken Konya’nın her tarafını firma isimlerinin üzerinde yazılı olduğu yeşil beyaz bayraklarla donatan ve Konyaspor’a kayıtsız şartsız destek veren Konyaspor taraftar derneğinin bayrak asma etkinliğini eleştiren kişilerin Konyaspor taraftarlarının bilet almada yaşadığı sorunlara da aynı duyarlılıkla yaklaşması gerektiği düşüncesindeyim.

Eleştiri yerine destek olmamız gerekmekte.

Çünkü başka Konya ve Konyaspor yok.

Kalın sağlıcakla.
 

Yorumlar

Önemli Not: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan konhaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
  • murat murat

    sadece fb gs bjk maçlarında olur bu tür olaylar diğer maçlarda olmaz yıllardan beri bu böyledir. evet tabikide doğru 2 satış noktası yanlış ama bu senelerdir aynı şeklide oluyor istanbul yalakalarıydı o sıraya girenlerin çoğu gerçek taraftar ilk çıktığı gün gidip biletini ve kombinesini aldı.

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • Ahmet öZOĞLU

    ali bey biletix hakında ki düşüncelerinize teşekkür ederim birde özellikle benim gördüğüm maraton türbününde tek kapı çalışıyordu sebebini yönetime bi sorabilirmisiniz

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
  • fatih özkan

    bilet almak sıkıntı bileti alıpda maça girememek paha biçilemez... istanbulda derbi maçlarda bile böle sıkıntılar yaşanmazken burda yaşanması düşündürücü ...

    • Cevapla
    • Begen (0)
    • Begenme (0)
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar. Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. KONHABER yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”
Türkçe العربية English